לידה שקטה ואחריה- הפלייליסט

לידה שקטה ואחריה- הפלייליסט

לידה שקטה ואחריה- הפלייליסטמוסיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי.
כל חוויה, כל תקופה בחיי מנוקדת בשירים ויצירות של אומנים ואומניות שאני אוהבת ומעריכה.
בחוד החנית תעמוד לנצח להקת קווין. זו הלהקה האהובה עליי מגיל מאוד צעיר, ושירי הלהקה מלווים אותי לאורך חיי ומהווים השראה גדולה עבורי.
אך רבים וטובים נוספים עומדים שם לצידי.
גם אחרי לידה שקטה.

עברתי קצת על פלייליסטים בספוטיפיי סביב לידה שקטה, ושוב גיליתי שהדיבור על הנושא סובב סביב שימור מסוים של האובדן, של הקושי, של העצב. ועם מוסיקה זה צורם לי יותר, כי למוסיקה היכולת לרומם את הנפש.
למה לא להיעזר בה?

אז יצרתי לי רשימת השמעה (פלייליסט) משלי, שמתייחסת לאובדן ונותנת לו מקום, כי זה הדבר הנכון. בו זמנית, יש מקום בפלייליסט גם לתקווה ולכוח שטמון בכל אחת מאיתנו, שמובילים אותנו להמשך חיינו.
כן, אני חושבת שהשלב הראשוני הוא אבל ועיבוד האובדן. אבל מניסיוני, אני חושבת שניצני תקווה מבצבצים יותר מהר ממה שנדמה לנו, ויש לתת את הכבוד והמקום שמגיע להם.
לכן יש שני סוגי שירים בפלייליסט שלי:
אלו שמחברים אותי אל האובדן שחוויתי, ואלו שמחברים אותי אל הכוח ואל התקווה שהולכים איתי.
כך אפשר למצוא שירים של קווין כמובן לצד שירים של אמנדה פאלמר (שהוציאה אלבום מושלם במרץ 2019 שעוסק בין השאר בהפלה שהיא עצמה עברה. האלבום הזה ליווה את הכתיבה של סיפור הלידה השקטה שלי לאתר, ומבחינתי מהווה פסקול של הסיפור שלי)ֿ, הקיור, רג׳ינה ספקטור, הסמית׳ס, סינדי לאופר ועוד מצוינים ומעולים.

אתן מוזמנות לשמוע כאן בפלייר המצורף, וגם לעקוב אחר הפלייליסט בלחיצה כאן ואם יש שיר שלדעתכן יוכל להתאים כיתבו לי מהו כדי שאוכל לשמוע (ואולי גם לצרף אותו לפלייליסט).

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *